0
فناوری SMD داهوا چیست و چه کاربردی دارد؟

فناوری SMD داهوا چیست و چه کاربردی دارد؟

 چهارشنبه چهاردهم تیر 1402  / بازدید 168 / نظرات 0 /

Smart Motion Detection به معنای سیستم تشخیص حرکت هوشمند و یا به صورت مخفف قابلیت SMD

در سال ۲۰۱۸، کمپانی داهوا جهت رفع مشکل تشخیص حرکت دوربین های خود موفق شد تا با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی اقدام به معرفی فناوری جدید خود به نام Smart Motion Detection به معنای سیستم تشخیص حرکت هوشمند و یا به صورت مخفف قابلیت SMD داهوا نمود. Smart Motion Detection و یا همان SMD داهوا، از هوش مصنوعی استفاده کرده تا هر گونه حرکت انسان و یا وسایل نقیله را از دیگر جنش های غیر ضروری موجود در محیط تشخیص دهد و  هشدارهای صحیح را در کم ترین زمان ممکن، برای کاربران ارسال نماید. با در نظر گرفتن این اصل که سیستم های نظارت تصویری در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، شرکت داهوا در راستای افزایش رضایت مندی کاربران، فناوری SMD داهوا را به گونه ای طراحی و ارائه کرده است که در هر پروژه و کاربردی، جوابگو باشد.فناوری SMD Plus داهوا، همانطور که از اسم آن قابل پیشبینی است، بهبود یافته نسخه ابتدایی فناوری SMD داهوا می باشد که شرکت داهوا در سال 2019 رونمایی نمود. این فناوری جدید از نسخه ابتدایی دقت بیشتری داشته و می تواند در شرایط محیطی گوناگون نیز مورد استفاده قرار گیرد. یکی از قابلیت های مثبت این فناوری، تشخیص انسان و خودرو با دقت بالاتری نسبت به نسخه ابتدایی آن است.از ویژگی های ممتاز فناوری SMD plus داهوا می توان به این موضوع اشاره کرد که، توان تشخیص انسان را از فاصله 7 متری و خودرو را در فاصله 10 متری در میدان دید خود، با ضریب خطای کم تر از 1 درصد دارد.تکنولوژی SMD plus، می تواند داده های مربوط به انسان و وسایل نقلیه را تفکیک کرده و امکان جست و جوی سریع برای کاربران در بازپخش را فراهم می سازد.

قابلیت SMD داهوا ورژن 3.0 نسخه اپدیت شده SMD plus است که در تشخیص، انسان از خودرو دقت بسیار بالایی داشته و انسان را در فاصله 15 متری و خودرو رو در فاصله 25 متری با دقت بسیار بالا در میدان دید خود، تشخیص می دهد. این تکنولوژی، دارای دقت بالاتری نسبت به نسخه های قبلی است و با دقت 99 درصد خودرو و انسان را در تصویر تشخیص می دهد.

از فناوری SMD داهوا در پروژه های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد  خصوصا در پروژه هایی که کنترل و نظارت دقیق محیط بسیار حائز اهمیت است، این قابلیت بسیار کاربردی است زیرا موجبات کاهش ضریب خطای اعلان های دریافت شده روی نرم افزار را فراهم می آورد.ازطرفی می تواند به طور چشمگیری موجب افزایش تعدادروزهای ویدئوهای ضبط شده روی هارد دستگاه برای کاربران باشد و فضای ذخیره سازی در جهت بهینه مورد استفاده قرار گیرد. و به سادگی می توان تنظیمات مورد نظر را روی دستگاه انجام داد.

تنظیمات فناوری SMD داهوا دقیقا مشابه موشن یا تشخیص حرکت معمولی انجام می شود، با این تفاوت که در قسمت Setup یا Setting به قسمت Smart motion detection مراجعه می نماییم و تنظیمات مورد نظر را اعمال می کنیم.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

درباره ما

 گروه مهندسی بازرگانی پایا با سالها تجربه و توليد بهترين و با کيفيت ترين محصولات مفتخر به ارائه خدمات به هم ميهنان بزرگوار مي باشد. در طي ساليان گذشته خدمات ما و رضايتمندي مشتريان نيز يکي از افتخارات مجموعه ماست

عضویت در باشگاه ما

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

تماس با ما

دفتر مرکزی: تهران | تقاطع فلسطین | کوچه مروارید دفتر گلستان: دفتر شماره 1 :گرگان | خیابان رسالت | نبش رسالت23 کد پستی : 4913773121 دفتر شماره2:گنبدکاووس | خیابان خیام جنوبی | نبش خیام 23

| 02166572506 |,01732688962-3,01732688961,01732688962

| 09120805086 |,| 09120324633 |

01732688961,01732688962

info@paya-security.com